[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در تاپیکو با این خبرها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:50 تاپیکو دیروز یک شفاف سازی جالب را زد و مورد توجه است. ستاره خلیج فارس به سود خوبی رسیده و برای تاپیکو خبرخوبی است .
صورتهای مالی حسابرسی شده برای دوره مالی 6 ماهه منتهی به پایان شهریورماه 1400 «شرکت نفت ستاره خلیج فارس» ارائه شده و سود خالص شرکت در دوره مالی مزبور به مبلغ 91.415 میلیارد ریال می باشد. لذا با عنایت به: سود خالص و درصد مالکیت 49 درصدی تاپیکو در سهام شرکت «نفت ستاره خلیج فارس منجر به افزایش سود خالص تلفیقی تاپیکو مجموعاً به مبلغ 44.793 میلیارد ریال (550 ریال برای هر سهم) می گردد.نمیدانیم بازار دیگر برای یک شرکت چه میخواهد ولی این موضوع خبرمهمی برای تاپیکو و شستا بوده و به نظر تاپیکو با دید میان مدت جالب است
در این گروه پارسان و غدیر و ونیکی وصندوق هم شرایط خوبی را دارند و میتوانند جالب باشند .
19 بهمن 1400
[/ihc-hide-content]


