[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین فولادی ها باید …
تحلیل خبر
بتا سهم06:56:24خبرقطع برق فولادی ها کار را سخت کرده است هر چند هنوز برق بزرگان صنعت برقرار است . با این گزارش ها هرمز واقعا پی به ای 3 است . فولاد همینطور حتی معتقدیم فخوز هم پی به ای 4 است ولی بازار نگران ریزش های جهانی است که نمی خرد . حتی شرایط کاوه نیز با این شفاف سازی های اخیر بد نیست ولی بازار فعلا توجه نمیکند در فولاژ هم دیروز گفتیم جز خوب های صنعت میتواند باشد .
3 بهمن 1400
[/ihc-hide-content]


