[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بانکی ها بعد از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:39 جالب است که بانکی ها سریعتر از بقیه شرکت ها گزارش داده اند . در بین گزارش ها وپاسار اولین بود وپاسار در 9 ماهه به سود 506 ریالی رسیده است در 6 ماهه این عدد 310 ریال بود . هنوز سهم کمی بالاست ولی خوب حفظ شده است
نمیدانیم انتظار بازار از وبملت چه بود ولی در هر صورت گزارش متعادلی بود اصل ماجرای وبملت افزایش سرمایه از تسعیر ارز است که لحاظ نشده خرید با دید برجام وتحولات سیاسی در حوالی 2800 ریال خوب است
وکار و وسینا هم بد نبودند و متعادل بودند
شاید تا به امروز بهترین برای ونوین بوده ونوین در گزارش 9 ماهه به سود 503 ریالی رسیده است 6 ماهه 285 ریال سود محقق کرده بود 3ماهه این عدد 137ریال سود منتشر کرد
در 3 ماهه ۱۳,۵۳۷,۲۲۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و 6 ماهه ۲۶,۵۳۵,۶۷۷ میلیون ریال سود عملیاتی داشت در 9ماهه این عدد ۴۰,۱۰۴,۰۴۷ میلیون ریال بوده است و پیشرفت خوبی دارد . به نظر با ین گزارش کف سود قیمت ونوین در این حوالی بسته شده است به نظر سهم خوبی می شود
28 دی 1400
[/ihc-hide-content]


