[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین پتروشیمی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:39:15 در این گروه نوری را باید کمی بیشتر زیر نظر گرفت خوب و پر حجم است نوری گزارش آذر ماه خود را منتشر کرد و مطابق با آن، مجموع فروش 9 ماهه شرکت مبلغ 51792 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد نوری نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه سوم مبلغ 20588 میلیارد تومان فروش داشته است.این بدان معنی است که فروش شرکت در پاییز نسبت به تابستان رشد فصلی 12 درصدی را داشته است.برخی از سود 1400 تومانی نوری صحبت میکنند و به نظر جالب است . خود فارس و پردیس و حتی جم هم از دید ما شرایط خوبی دارند . پارس را هم بررسی کنید این صف فروش و منطقی نیست و گزارش خوبی را دارد
جز سهم های خاص همیشه شصفها و شپترو را مینوشتیم نمیگوییم این سهم هم پتروشیمی است ولی با دید میان مدت زیر نظر داشته باشید شکام هم گزینه خوبی میتواند باشد دومین ماه خوب گزارش هاست در اذر 2216 و در ابان رشد خوبی در فروش داشت و 2042 میلیارد ریال فروش داشت برخی معتقدند سال بعد سود 5000 ریالی ر به رحتی محقق میکند
20 دی 1400
[/ihc-hide-content]


