[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی های بازار را از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:56:53 در این گروه به نظر شجم را باید کمی بیشتر زیر نظر داشت در بین پر حجم ها نیز نوری و پردیس خوب حرکت میکنند فکر میکنیم اریا و پارس هم خوب و جالب باشند و جم هم پر خبرو مثبت ظاهر شود . در این گروه دو هلدینگ قوی خبرهای خوبی داشتند یکی پارسان بود که 29 دی به مجمع می رود و دیگری فارس بود که افزایش سرمایه داشت ان هم 74% و از انباشته . گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 287,000,000,000,000 ریال به مبلغ 500,000,000,000,000 ریال از محل سود انباشته
به نظر پارسان و فارس هم با دید میان مدتی هردو جذاب هستند .
19 دی 1400
[/ihc-hide-content]


