[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
و بازهم پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:54:35در بازار بازهم بهترین گزارش ها به پتروشیمی ها رسید . از پارس اغاز کنیم که به نظر 9ماهه خوبی میدهد و با این گزارش خوب اریا او هم فضای جالبی را دارد آبان و آذرخوبی داشت و ۹ماهه خوبی میدهد
در مهر فروش به 31624 میلیارد ریال رسیده و ابان 35658 میلیارد ریال بود در آذر ۴۷۹۴۷ میلیارد ریال بود و جبران کم کاری قبل را کرد .
نرخ استایرن نیز در مهر به ۲۶۲,۹۹۲,۳۷۰ ریال رسیده و ابان ۲۸۱,۸۹۵,۲۵۳ ریال و آذر ۲۶۰,۵۸۰,۶۱۹ ریال رسیده است
۹ ماهه به ۳۲۶۲۴۹ میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل ۱۶۷۱۵۳ میلیارد ریال بود
گزارش شیراز بد نبود ولی کمی عجیب بود که نرخ اوره این چنین شده است ولی در کل در گروه اوره شپدیس و خراسان قابلیت اتکای قوی تری را دارند
شاراک در این گروه نه خوب بود و نه بد ولی به نظر میرسد گزارش متعادلی را در 9 ماهه بدهد سهم 3ماهه سوم خوبی داشت
سهم درمهر 15856 میلیارد ریال فروش داشت و ابان به 19958 میلیارد ریال رسیده است در اذر این عدد 17865 میلیارد ریال بوده و 9 ماهه 148912 میلیارد ریال بود
مدت مشابه سال قبل 70375 میلیارد ریال بود
و به نظر بهترین گزارش 9 ماهه و گل سرسبد گزارش های گروه برای بوعلی بود سهمی که مهر 23506 میلیارد ریال بود در ابان به 28972 میلیارد ریال رسید و اذر با یک فروش خوب 38894 میلیارد ریال شد تا 3 ماه اخیر خوبی داشته باشد مجموع 193663 میلیارد ریال فروش داشته است . مدت مشابه 74688 میلیارد ریال بوده است
گزارشی و بنیادی بخواهیم بخریم بوعلی و پارس و شپدیس جالب بودند
8 دی 1400
[/ihc-hide-content]


