[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در هر دوسهم کیمیا و فزرین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:10 به نظر جریان فروش هر دو سهم جالب بوده و میتواند گزارش 9 ماهه خوبی را راهی کدال کند . هم کیمیا و هم فزرین و البته فکر میکنیم گروه روی کلا 9 ماهه خوبی میدهند در سوی دیگر باما نیز بد نبود ولی بازهم تاکید میکنیم شرایط فاسمین بهتر سات به خصوص با این گزارش تلفیقی فاسمین در 6 ماهه تلفیقی به سود 1694 ریالی رسیده است به نظر رسیدن به 3500 ریال سود که دیروز هم نوشتیم کار سختی نیست و سهم هم قطعا به یالای 21000 22000 ریال میرسد .
8 دی 1400
[/ihc-hide-content]


