[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
فولادی ها خاص ترین گزارش هارا …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:46 به نظر فولادی ها خاص ترین گزارش های بازار را می زنند و میتوانند دوباره مورد توجه باشند از دیشب که گزارش ماهانه انها امده به نظر بازار نظرش در مورد انها تغییر کرده است به خصوص این که حالا فرمول نرخ گاز را نیز میخواهند تغییر دهند در مورد این گروه گل سرسبد و بهترین گزارش برای فولاد مبارکه بود فولاد گزارش آذر ماه خود را منتشر کرد و مطابق با آن، مجموع فروش 9 ماهه شرکت مبلغ 104969 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد فولاد نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه سوم مبلغ 38884 میلیارد تومان فروش داشته است.این بدان معنی است که فروش شرکت در پاییز نسبت به تابستان رشد فصلی 20 درصدی را داشته است. فولاد امسال به 2800 و 2900 ریال سود برسد جای تعجبی ندارد حتی به نظر در 9 ماهه به مرز 2000 ریال نزدیک می شود .
هرمز هم واقعا خوش درخشید مجموع فروش 9 ماهه شرکت مبلغ 16387 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد هرمز نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه سوم مبلغ 6127 میلیارد تومان فروش داشته است.این بدان معنی است که فروش شرکت در پاییز نسبت به تابستان رشد فصلی 22 درصدی را داشته است.
روزهای قبل از فخوز و فولاژ گفتیم فولاژ آبان و اذر خوبی داشت و به نظر 9 ماهه خوبی بدهد
کاوه هم جریان خوبی در فروش دارد . در اذر با فروش 16640 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ صادرات ۱۴۴,۹۲۹,۵۹۱ ریال و فروش 70 هزار
جمعا 9ماهه 132466 میلیارد ریال بوده است .مدت مشابه قبل 83110 میلیارد ریال بوده است
حتی فسپا هم میتواند جالب باشد او هم گزارش خوبی را زده است
انصافا گروه فولاد بهترین گزارش های ماهانه خود را داشتند و این اهمیت بالایی دارد .
6 دی 1400
[/ihc-hide-content]


