[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
شرایط دارویی های بازار را …
تحلیل خبر
بتا سهم06:43:14 هنوز این گروه گزارش های خود را کامل نداده ولی در برخی که منتشر می شود جای فکر و کار بیشتری را دارد گروه دارو هم از کانون توجه دور بوده و میتواند جالب ظاهر شود . دکیمی شرایط جالبی را دارد
دزهراوی هم کمی در فروش پیشرفت کرده است دزهراوی در مهر کمی افت کرد 432 میلیارد ریال فروش داشت
در ابان به 522 میلیارد ریال رسیده و متعادل بود اذر 727 میلیارد ریال شد
9ماهه به عدد 4759 میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه این عدد 3901 میلیارد ریال بوده
در شرکت های پخش و تویع دتوزیع هم بد نبوده
اما در بین این گزارش های رسیده 2 سهم بیشتر نظر ما را جلب کرد اولی درازک بود . درازک اخیرا بهتر شده سهمی که در مهر 1021 میلیارد ریال و ابان به 1035 میلیارد ریالی رسیده و اذر 1035 میلیارد ریال بود
3 ماهه اخیر متفاوت بوده 9 ماهه 7997 میلیارد ریال فروش زد که مدت مشابه قبل این عدد 5623 میلیاردریال بود. در سوی دیگر دومین سهم دابور بود دابور در ماه های اخیر برمدار 80 بود و شهریور و مهر و ابان و اذر 100 را فتح کرد !
سهم در مهر هم 1041 میلیارد ریال ابان به 1050 میلیارد ریال رسیده است و اذر 1060 میلیارد ریال بود
9 ماهه 7944 میلیارد ریال بود در مدت مشابه قبل این عدد 4932 میلیارد ریال شده بود هر دوی این سهم ها قابلیت های خوبی در رشد دارند و به نظر فعلا در گروه دارو این دو را بیشتر بررسی کنید یکی دابور و دیگری درازک
6 دی 1400
[/ihc-hide-content]


