[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها اگر …
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:32 در این گروه به نظر بازی نرخ خوراک و نرخ سوخت ادامه دارد . ببنید اگر نرخ 3200 برای پتروشیمی ها و خوراک انها نیز اعمال شود شک نکنید یک فرصت طلایی برای این گروه است و باید سراغ انها رفت و این خبرخوبی است . به نظر پتروشیمی های بازار نظیر زاگرس و شیراز کمی ااین تحولات بیشتر اسیب می بینند ولی بقیه نه خیلی و حتی نرخ خوراک 20 25 سنت نیز خیلی روی انها موثر نیست . در این گروه اریا پارس جم نوری بوعلی سهم های خوبی می شوند و بازهم تاکید داریم اگر هلدینگ باز هستید فارس این قیمت ها عدد خوبی است .
پارسان هم بدبینانه بگیریم امسال 370 تقسیم میکند و سال بعد 650 سود دارد و قیمت زیر 2900 واقعا قیمت خوبی است .
در پتروشیمی ها با دید کمی صبر روی جم تاکید داریم
23 آذر 1400
[/ihc-hide-content]


