[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فولادی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:34:45 طبق شنیده های موثق نرخ ضریب سوخت فولادی ها تغییر نمیکند و این یعنی همان عدد 30% برای انها باقی است ولی نکته مهم این است که نرخ گاز با رشدی که کرده کار را برای این گروه سخت کرده و اخرین فاکتور گاز فولاد 1528 تومان بود . در مورد این گروه با این حال هنوز فولاد هرمز ذوب 3 گزینه خوب این گروه هستند و با دید کمی نوسان فسپا و فجر و فولاژ هم جالب هستند . کویر را هم زیر نظر بگیرید وضعیت بدی را ندارد.در مهر با رشد 10507 میلیارد ریال است و نرخ ۱۷۸,۱۹۱ریال است در ابان 11804 میلیارد ریال بوده و نرخ ۱۸۳,۱۹۳ ریال شد
8 ماهه به 76031 میلیارد ریال رسیده است . در 6 ماهه 698 و 3 ماهه 386 ریال سود محقق کرده است. در کل در این گروه تحولات بد نیست و ماهانه ها خوب بوده و با کمی ابهام شرایط مواجه است که با رسیدن بودجه برطرف میگردد .
17 آذر 1400
[/ihc-hide-content]


