[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
دارویی ها هم با خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم06:48:01 خبر ارز 4200 و حذف ان برای گروه دارو هم خبرخوبی است و کم کم افزایش نرخ دارو را داریم در مورد این گروه نیز این جو مثبت نمایان می شود و یک بازی نوسانیو بعد هم اثر ان را در این گروه داریم ولی شاید اثرات ان از بقیه صنایع کمتر باشد . در بین دارویی ها دسبحا خبر افزایش سرمایه را دارد و در سوی دیگر تیپیکو در منفی ها بد نیست . درازک دابور دارو دتماد دلر هم گزینه های خوب گروه هستند . دسانکو و کاسپین هم شرایط بدی را ندارد
15 آذر 1400
[/ihc-hide-content]


