[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در سپید و غبشهر هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:36:05 از دید ما در بازار دو سهم که به نوعی نماد حذف ارز 4200 و بهبوداوضاع پس ازان را دارند یکی سپید و دیگری غبشهر است هردو با دید میان مدت جالب هستند و قیمت ها نیز خوب اصلاح شده است به نظر حذف ارز 4200 قطعی است از همین رو در نظر داشتن یکی از این دو در قیمت های منفی در پرتفوی بد نیست به نظر سپید گزینه خاص تر و بهتری برای بازار است . با دید کمی میان مدت تر غبشهر هم بد نیست .
25 آبان 1400
[/ihc-hide-content]


