[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
گروه پتروشیمی ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:31 در این گروه نیز گزارش ها بد نبود و خوب بود ولی یک ترس در این گروه است که مثل خود را در افت قیمت متانول کمی نشان داد در مورد این گروه البته گزارش اریا و شبصیر بسیار خوب بود . در اریا در این سهم روند خوب فروش را در مهر نیز ادامه دارد
سهم گزارش خوب را در تیر داده است و 25491 میلیارد ریال فروش داشته
در مرداد این عدد با کمی افت 18355 میلیارد ریال بوده است . در شهریور با رشد 23388 میلیارد ریال شد و مهر 24080 میلیارد ریال بود
7 ماهه 138539 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبلش 76770 میلیارد ریال بود
در شبصیر هم گزارش میاندوره ای خوبی د و میتواند جالب باشد در مهر ۲۶۴۳ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۶۶۹,۹۵۹ ریال است
در شهریور 2668 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۶۵۵,۴۲۴ ریال بوده
در مرداد 1640 ، و نرخ فروش ۶۷۶,۷۵۲ ریال است
۷ ماهه مجموع به ۱۴۰۸۳ میلیارد ریال رسیده و مدت مشابه ۶۲۴۳ میلیارد ریال بوده است
زاگرس و شپدیس هم بد نبودند ولی از نرخ ها انتظار بیشتری بود .شپدیس در مهر با فروش 20596 میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ صادراتی ۸۶,۳۹۹,۸۰۷ ریال است.زاگرس مهر خوبی داشت و 20371 میلیارد ریال فروش داشته است بیش از 202 هزار تن با نرخ ۹۴,۷۱۱,۵۴۳ ریال صادر کرده
ولی یک نکته اگر همین فرمان در زاگرس و شپدیس در فروش پیش برود شپدیس برای سال مالی جدید 3400 تومان و زاگرس نزدیک 4هزار تومان سود را دارد
در بین سایر شرکت ها بوعلی و نوری هم شرایط خوبی را دارند و البته پارسان هم همچنان یکی از بهترین گزینه هاست بازهم میگوییم شپدیس 1800 تقسیم کند پارسان به سود 4170 ریالی میرسد .
8 آبان 1400
[/ihc-hide-content]


