[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین بانکی ها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:44:18 چه بگوییم شاید یکی از بدترین گزارش های میاندوره ای را بانکی ها زدند که با این که ترازهای خوبی داشتند شرایط برای انها جذاب نبود از وبصادر بگیر تا وبملت تجارت باز کمی بهتر بود ولی در بین این شرکت ها گزارش ها جذاب نبود و باید فکر دیگری کرد . در این گروه ونوین شرایط بدی را نداشت .ونوین 6 ماهه خوبی داشت و 285 ریال سود محقق کرده بود 3ماهه 137ریال سود منتشر کرد
سهم 3 ماهه 4168 میلیارد ریال سود خالص دارد . در 3 ماهه ۱۳,۵۳۷,۲۲۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و 6 ماهه ۲۶,۵۳۵,۶۷۷ میلیون ریال سود عملیاتی دارد .
شاید اگر بخواهیم نوسانی به موضوع نگاه کنیم وملل و وشهر گزینه های خوب و خاصی باشند . در وملل سهم خبر بانک شدنش را داد و افزایش سرمایه دارد و در وشهر هم گزارش خاصی را رو کرد با کمک سایردرامد ها موفق شده از زیان در 6 ماهه به سود 1433 ریالی برسد . 22319 میلیارد ریال سود خالص داشته است . 15829 میلیارد ریال سود عملیاتی را دارد
فعلا باید کمی گروه بانک را از دور دید …
1 آبان 1400
[/ihc-hide-content]


