[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
رنیک هم بعد از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:28:00 رنیک و کیسون هر دو سهم های خوب گروه پیمانکاری هستند تازه فاذر هم کنار انهاست که البته بیشتر فاذر دید نوسانی است به خصوص این که سهم فردا بلوک هم دارد در مورد رنیک به نظر 6 ماهه 60 تا 70 تومان سود محقق میکند و سال شرکت به 1400 ریال میرسد قیمت سهم بد نیست . در این گروه کیسون هم با خبر افزایش سرمایه 300% میتواند مورد توجه بازار باشد .
24 مهر 1400
[/ihc-hide-content]


