[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
کیمیا بازهم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:36:54 با این سهم شرایط خاصی را داریم کیمیادر فروش 6 ماهه 3259 میلیارد ریال شده بود در 3 ماهه اول و بهار در این فصل موفق به شناسایی 49 میلیارد تومان سود خالص شد. لازم به توضیح است که این شرکت در فصل نخست سال 1400 به سود 47 تومانی به ازای هر سهم رسیده 3 ماهه 109 میلیارد تومان فروش داشت و به نظر حالا 6 ماهه 2000 ریال را می بیند و با این روند رسیدن به سود 4000 ریالی هم بعید نیست و این یعنی قیمت میتواند شرایط خوبی را داشته باشد از همین رو صف می زنند و به نظر رفتن به صف بد نیست
14 مهر 1400
[/ihc-hide-content]


