[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
گزارش برخی فولادی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:30:59 قبل از هر چیز از هرمز باید گفت که از همین حالا باید منتظر یک 6 ماهه خوب از سهم باشیم . 2 ماه گذشته عالی عمل کرده
شهریور با 18326 میلیارد ریال فروش و نرخ ۱۶۴,۱۹۸,۱۴۸ ریالی مواجه بود
مرداد با وجود افت تولید فروش بدی نداشته و 14915 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ مرداد ۱۶۲,۹۷۷,۴۳۴ ریال شده
در تیر این عدد 17150 و نرخ ۱۵۵,۹۸۸,۶۷۵ ریال است .
6 ماهه 103539 میلیارد ریال و مدت مشابه 42850 میلیارد ریال است
فجر هم در بین فولادی ها گزارش بدی نداشت در شهریور 3960 میلیارد ریال فروش زد و نرخ فروش ۲۹۱,۶۲۲,۸۷۷ ریال بود
در مرداد کمی از تیر بیشتر بود و 3647 میلیارد ریا فروش داشت نرخ هم ۲۷۹,۵۲۰,۴۵۲ ریال بود
خرداد با فروش 4977 میلیارد ریالی مواجه شده است
تیر به 3090 میلیارد ریال رسیده و 6 ماهه 22374 میلیارد ریال شده است .مدت مشابه 9964 میلیارد ریال بوده است
میخواستیم از فسپا بنویسیم ولی خیلی گزارش جذابی نزد و در نهایت سراغ خود فولاد برویم که از دید بازار به نظر او هنوز یکی از ارزان ترین سهم های گروه است
بین این شرکت ها به نظر فولا و هرمز 6ماهه های خوبی بدهند .
7 مهر 1400
[/ihc-hide-content]


