[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه پالایش …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:36 نمیدانیم این چه شرایطی است که همه فتنه ها و ریزش های عجیب از گروه پالایش اغاز می شود ! شبندر گزارش خوبی دارد شرایط بنیادی خوبی دارد ولی بازگشایی ان مهم است به نظر بازگشایی شبندر این قابلیت را دارد که همانطور که بازار را خراب کرد موتور محرک بازار شود . امیدواریم ناظر به فکر بازگشایی محدود با دامنه سهم نباشد ولی در مجموع دیروز هم عرض شد قیمت های 5200 5300 ریال برای سهم قیمت منطقی است بالای 6000 ریال هم فشار فروش بالایی را دارد و بهتر است فروشنده بود در مجموع احساس میکنیم شبندر میتواند سربلند باشد
[/ihc-hide-content]


