[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی ها با این گزارش های …
تحلیل خبر
بتا سهم06:41:45 شرکت های گروه گزارش میدهند و میتوانند جالب باشند در این گروه در بین پر ریسک ها شپترو بد نبود شصفها قفل شده و شفارا کمی عرضه شد که در صورت اصلاح میتواند جالب باشد . بین این شرکت ها شصفها را بهتر می بینیم و منتظر گزارش ماهانه سهم هستیم تیرکه عالی بود
بوعلی هم گزارش بدی نزد ولی باید کمی روی سهم صبوری کرد فروش شرکت در مرداد ماه حدود 1406.3 میلیارد تومان بوده که نسبت به تیر 26% کاهش داشته است.مقدار تولید و فروش ریفرمیت در مرداد به ترتیب برابر با 58895 و 31274 تن بوده که مقدار تولید نسبت به تیر ماه 11% و مقدار فروش 64% کاهش داشته است.نرخ فروش ریفرمیت در مرداد ماه حدود 146 میلیون ريال بوده است که نسبت به تیر ماه 1% افزایش داشته است.
شاراک هم گزارشش خوب بود ولی ببنید در شاراک قیمت کمی تند رشد کرده و نیاز به کمی استراحت دارد وگرنه گزارش بسیار خوبی زد
مارون از جمله شرگت هایی بود که گزارش بدی نداشت .خرداد به 19033 میلیارد ریال رسید و کمی افت کرد و تیر هم با رشد ۲۲۳۲۰ میبیارد ریال شده و عدد خوبی استمرداد اندکی افت کرد و 19094 میلیارد ریال فروش داشت
5 ماهه به 117927 میلیار ریال رسیده استمدت مشابه سال گذشته 53397 میلیارد ریال را نشان می دهد و رشد خوبی کرده است
ببنید قرار بر خرید مارون باشد به نظر خرید وامین که بترانس و مارون را دارد و در 55% ارزش ذاتی است بهتر است
سر اخر هنوز گزارش پارس نیامده ولی مثل ماه های قبل باشد پارس گزینه خوبی برای بازار می شود در سوی دیگر اریا نیز بد نبود باید دید که 3 ماهه دوم در تجمیع چه می شود .گزارش خوب را در تیر داده است و 25491 میلیارد ریال فروش داشته
در مرداد این عدد با کمی افت 18355 میلیارد ریال بوده است .
سهم فروردین 17539 میلیارد ریال بوده و اردیبهشت 16261 و خرداد 14341 میلیارد ریال
5 ماهه 91134 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبلش 47170 میلیارد ریال بود
7 شهریور 1400
[/ihc-hide-content]


