[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بورس و فرابورس و انرژی با این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:17 در بازار برای هر 3 شرکت یک موضوع مشخص شده و این که مثلا در بورس در رابطه با ادغام تدریجی نمادهای معاملاتی بورسهادر گام نخست، 5 درصد از سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان به دسته سایر اشخاص (نماد بورس) انتقال یابد و قابلیت معامله برای آنها در نماد بورس فراهم گردد. این موضوع برای فرابورس و انرژی و کالا هم صدق میکند و طبق برخی شنیده ه نهاد های مالی اماده به عرضه نیز وجود دارند و این عرضه این سهم ها را بالا می برد . احتمالا هر 3 سک استراحت موقت را خواهند داشت ولی این طور هم نیست که عرضه انها بدون مشتری باشد .
2 شهریور 1400
[/ihc-hide-content]


