[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم گروه پتروشیمی باید …
تحلیل خبر
بتا سهم07:37:23 دراین گروه در زیر مجموعه های فارس میتوان اذعان داشت که زمزمه افزایش سرمایه ها جدی شده اول پارس بود که گویا امروز با یک شفاف سازی بازمی شود و بعد بوعلی است که او نی یک افزایش سرمایه میدهد خود فارس هم با این خبرها ممکن است یک تجدید بدهد گویا بندرامام هم 6 هزار میلیارد تومان سو داشته و امسال به 10 هزار میلیارد میرسد . به نظر فارس هم 2 روز دیگر مثبت خوبی را دارد ولی روز دوشنبه متعادل می شود مگر خبر تجدید بدهد .
در دیگر سهم ها با دید میان مدت پارسان با خبرهای خوب پالایشی ها میتواند جالب باشد ولی به نظر برخی سهم ها جالب ترند مثلا جم را باید زیر نظر گرفت خوب است . یا حتی خود اریا نیز با این خبرها و زمزمه ها گزینه خوب و قوی به شمار می رود
اگر کمی دید نوسانی تر به این گروه میخواهید داشته باشید شپترو و شصفها نیز شرایط خوبی دارند و با دید نوسان هر دو گزینه های جالبی می شوند در شصفها گزارش واقعا خوبی را در تیر زد سهم با حضور شپنا متحول شده سهمی که 3 ماهه 5348 میلیارد ریال فروش داشت در تیر این عدد به 4018 میلیارد ریال رسیده است جمع درامد 4 ماهه 9366 میلیارد ریال شده است و مدت مشابه قبل 3666 میلیارد ریال بود
16 مرداد 1400
[/ihc-hide-content]


