[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی ها با این که …
تحلیل خبر
بتا سهم07:25:46 به نظر بازار به خوبی این گروه را میخرد و با توجه به گزارش ها اتفاق عجیبی رخ ندهد بازی خوبی روی گروه پتروشیمی داریم . به نظر همچنان جم یکی از گزینه های خوب این گروه است شاراک کمی قیمتش تند شده و شاید تبدیل ان به سهم دیگر بد نباشد . مارون سود خوبی تقسیم کرد بازگشایی منطقی داشته باشد مارون هم یکی از گزینه های خوب بازار می شود
پارس هم گزارش داد و انصافا اوهم با این گزارش ها یکی از بهترین گزینه هاست . تیر بازهم رکورد زده .
پتروشیمی پارس در فروردین 32112 میلیارد ریال فروش داشته در اردیبهشت هم 31330 میلیارد ریال بوده است و خرداد با رشد چشم گیر 40770 میلیارد ریال شده تیر 42631 میلیارد ریال بود و نرخ استایرن نیز در حالی ماه های قبل ۲۴۱,۳۱۸,۶۸۹ ریال است که تیر به ۲۳۰,۳۴۱,۶۷۵ ریال رسیده و کمی افت کرده . فروش از موجودی بوتان به روند فروش سهم کمک کرده است
4 ماهه به 144739 میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل 42598 میلیارد ریال بود.
خود تاپیکو و فارس و غدیر و پارسان هم شرایط خوبی دارند . البته به نظر شرایط سود اوری هر 4 سهم تا حدودی روشن شده تاپیکو احتمالا 1900 ریال را به بازار اعلام میکند . پارسان 4200 ریال ، فارس بیش از 40 هزار میلیارد تومان سود محقق کرده است به نظر فارس هم گزینه خوبی است سال بعد با بید بلند 2000 ریال سود دارد . وغدیر هم 2200 تا 2300 ریالش منطقی اسعت و ا هم شرایط خوبی را بین هلدینگ ها دارد .
11 مرداد 1400
[/ihc-hide-content]


