[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در تاپیکو و پارسان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:35:46 در بازار خبرهای خوبی از تاپیکو شنیده می شود گفته می شود با تقسیم سود مارون سود 2130 ریالی را در سود اصلی به بازار اعلام میکند و برنامه تقسیم 1800 تا 1900 ریال سود در سهم وجود دارد و البته خبرخوبی برای شستا خواهد بود ولی خود تاپیکو نیز با این شرایط و مختصات میتواند جالب باشد
در پارسان تا تیر ۱۰۰,۱۹۶,۱۵۱ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است این عدد به بیش از 160 هزار میلیارد ریال می رسد و پارسان کف سودش 4150 ریال است البته ما سیاست تقسیم شپدیس را 70% در نظر گرفتیم ولی در هر صورت خود پارسان نیز بد نیست و در سوی دیگر وقتی برای تاپیکو به شستا اشاره میکنیم معتقدیم حتی غدیر با امکان تحقق 2300 و 2250 ریالی و تقسیم 2000 ریالی گزینه خاص و خوبی برای بازار است .
9 مرداد 1400
[/ihc-hide-content]


