[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین دارویی ها باید از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:18:08 در بین دارویی ها کم کم توجه بازار به نماد های مختلف این گروه بیشتر می شود . دتماد را از مدت ها قبل گفته بودیم و حالا بازار مورد توجه است ولی امروز 4 سهم دیگر را بررسی میکنیم که انها نیز جالب هستند اولی درازک است درازک در 3 ماهه به سود 1569 ریالی رسیده است سهم 1020 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1395 میلیارد ریال سود خالص دارد .تیر با رشد چشم گیر 920 میلیارد ریال بود 4 ماهه 3043 میلیارد ریال فروش زد
که مدت مشابه قبل این عدد 2128 میلیاردریال بود
دشیمی گزینه بعدی است دشیمی در 3 ماهه 724 ریال سود محقق کرده است 453 میلیارد ریال سود عملیاتی و 329 میلیارد ریال سود خالص دارد .
دارو هم میتواند جالب باشد دارو بهتر از مدت مشابه قبل بود و 502 ریال سود محقق کرده است سهم 1477 میلیارد ریال سود عملیاتی و 753 میلیارد ریال سود خالص دارد .
دسانکو هم فروش خوبی داشت و شرایطش بد نیست . خرداد 534 میلیارد ریال بود و تیر به رشدی خوب 602 میلیارد ریال شد
4ماهه 1754 میلیارد ریال فروش داشته است . مدت مشابه سال قبل این عدد 663 میلیارد ریال بود
روی دابور و دلقما و دجابر و برخی دیگر نیز باید کمی بیشتر زوم بود .
در اخراز هلدینگ ها باید گفت تیپیکو منفی معامله شود با دید میان مدت خریدش خوب است با دید کمی صبر و به نظر اتفاقات پیش رو والبر هم شرایط خوبی را دارد سهمی که در تیر 400 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است
5 مرداد 1400
[/ihc-hide-content]


