[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فولادی های بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:27:25در بین گروه فولاد سهم های خوب با گزارش های خوب زیاد بودند . ببنید مثلا فجر گزارش خوبی زد فسپا همینطور ولی عملکرد تیر انها گویا افت دارد در مورد این گروه باید سراغ خاص ترین ها رفت
فولاژ یکی از گزینه ها بود فولاژ در 3 ماهه با گزارشی خوب بدون درامد غیرعملیاتی 430 ریال محقق کرده است .سهم 6194 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5165 میلیارد ریال سود خالص دارد .
مدت مشابه 3 ماه قبل 165 ریال محقق کرده بود.
هرمز واقعا عملکرد خوبی را ثبت کرد . هرمز در ۳ماهه ۶۶۴ریال محقق کرده است.۱۹۵۹۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۶۶۰۸ میلیارد ریال سود خالص دارد .
اما اعتقاد داریم بازار با گزارش ذوب ذوق زده شد و حس خوبی گرفت ذوب در 3 ماهه بسیار خوب عمل کرد و 178 ریال محقق کرده است 3 ماهه قبل 34 ریال بود . سود عملیاتی ذوب در 3 ماهه قبل 4055 و در 3 ماهه امسال با رشدی چشم گیر 15569 میلیارد ریال است . در نهایت رشد 5 برابری سود خالص را داشت و 10927 میلیارد ریال سود محقق کرده است .
گزارش خوبی است
سراخر باید گفت انصافا فخوز و فولاد هم خوب بودند در فخوز 3 ماهه خوبی داشت و سود عملیاتی از 3 ماهه قبل تا امسال 208% رشد کرده و 41379 میلیارد ریال سود عملیاتی و 37642 میلیارد ریال سود خالص دارد
1311 میلیارد ریال زیان متفرقه شناسایی کرده و در نهایت 753 ریال سود محقق کرده است . مدت مشابه 246 ریال بود .
در فولاد هم در ۳ماهه ۴۷۳ریال سود محقق کرده است.سهم ۳ماهه ۱۶۵۸۱۱میلیارد ریال و سود خالص ۱۳۸۵۹۹میلیارد ریال بوده است .
هنوز سود غیرعملیاتی را شناسایی نکرده است و رشد ۲۵۴درصدی را در سود خالص نسبت به مدت مشابه دارد امسال فولاد 2800 ریال بسازد کسی تعجب نمیکند
هر دو با این قیمت و این شرایط خوب هستند .
4 مرداد 1400
[/ihc-hide-content]


