[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در کروی و فاسمین هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:19:30 در گروه روی فاسمین امروز بازمی شود و به نظر اگر بازار همراهی کند قیمت های حوالی 1400 1410 قیمت های خوبی با دید میان مدت است و خرید ان بد نیست ولی با این سود تلفیقی درکروی شرایط خاصی را داریم و میتوان روی کروی حساب کرد البته تقسیم سود فاسمین بد نبود و سود اصلی را کمی کاهش داد ولی در تلفیقی کروی با این تحقق 500 تومانی توجه بازار را به خود جلب کرده است . از نظر نوسانی هم شاید کروی سریعتر از فاسمین برود . در این گروه گزارش 3 ماهه فاسمین جذاب است فزرین و کیمیا و باما را هم باید زیر نظر گرفت .
20 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


