[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم خودرویی ها را باید …
تحلیل خبر
بتا سهم06:15:50 برخی بد بین ها میگویند مثلا خساپا تا 1600 1650 ریال کم باید بشود و یا خودرو هم یک افت 10% دیگر دارد ولی به نظر میرسد نوع حرکت بازار و شرایط نشان میدهد قیمت های 1700 1750 ریال قیمتهای بدی نیست و از چند نظر میتواند این قیمت ها امروز بیشتر مورد توجه باشد در این گروه خساپا خبهمن خودرو گزینه های 3 کانه اصلی هستند و درکنار انها وساپا نیز بد نیست ولی در کل خبهمن را بیش از بقیه زیر نظر داشته باشید به نظر گزارش های خوبی را بتواند شاهد باشد .
19 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


