[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در ولساپا بازگشایی با …
تحلیل خبر
بتا سهم06:10:36سهم مجمع بدی نداشت و خوب حرکت کرد و خبرها بد نبود و به نظر با یک اصلاح و کمی حجم میتوان روزهای بهتری را برای ولساپا شاهد بود. 2550 و2600 ریال کف جدی سهم است و میتوان فضای خوبی را در مورد سهم در نظر گرفت به نظر بازگشایی در این محدوده میتواند سهم را برای خرید و نوسان جذاب نماید .
15 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


