[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین سیمانی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:31:46 در بین اعضای این گروه باید به دنبال سهم های خوب و بررسی بیشتر ان رفت ساوه و سفارس را روزهای قبل گفته بودیم و به نظر انها کماکان گزینه های خوبی هستند و البته ساروم و سخوز هم به دنبال انها ولی در کنار این دو دو شرکت سصوفی و سکرما را هم باید کمی بیشتر بررسی کرد میتوانند گنیه های خوبی باشند به خصوص سکرما سهم در دی در اولین ماه سال مالی 231 میلیارد ریال فروش داشته است در بهمن این عدد 240 میلیارد ریال بوده است و اسفند به 262 میلیارد ریال رسیده است . در فروردین در اغاز سال جدید 189 میلیارد ریال بود و اردیبهشت 359 میلیارد ریال
5 ماهه 1284 میلیارد ریال بوده است . به نظر 6 ماهه خوبی در انتظار سهم است .
14 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


