[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فسازان و چدن هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:30:44 در مورد فسازان باید گفت که سهم مجمع نسبتا خوبی را داشت هیئت مدیره پرداخت 85 تومان سود نقدی را به تصویب رساند و البته یک افزایش سرمایه 170% از انباشته را دارد از همین رو سهم میتواند همچنان یکی از گزینه های خوب بازار باشد .سهم فروش خوبی را در فروردین آغاز کرده و 2236 میلیارد ریال فروش داشته است 16 هزار تن با نرخ ۱۲۱,۷۹۱,۴۰۸ ریالی صادر کرده است .
در اردیبهشت با فروش 1400 میلیارد ریالی به 3636 میلیارد ریا رسیده است
در خرداد با رشدی خوب 2297 میلیارد ریال بوده و نرخ ۱۲۶,۳۱۰,۵۱۶ ریال است . 3ماهه 5933 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه سال قبل 2200 میلیارد ریال بوده است .
نرخ صادرات اردیبهشت ۱۱۵,۱۰۴,۰۵۰ ریال بوده از همین رو فسازان در همان قمیت ا کمی کمتر باز شد برای خرید بد نیست خود چدن هم میتواند جالب باشد ولی فسازان قوی تر است
14 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


