[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:35:01 دنبال سهم خوب و خاص گروه باید رفت از شپدیس و پارس گرفته تا جم که به مجمع رفته است . شاراک در مجمع 3700 ریال تقسیم کرد و باز می شود به نظر قیمت های 2500 2600 برای شاراک کم ریسک است . میتوان سراغ شگویا هم رفت و با دید نوسان بد نیست
شفن را هم زیر نظر داشته باشید شایعه تقسیم سود 4 هزار تومانی را دارد و میتواند با دید افزایش سرمایه جالب باشد . پارسان و فارس را هم زیر نظر داشته باشید
12 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


