[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فباهنر هم باید از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:36:27 سهم 12ماهه خوبی داشت و حالا گزارش های ماهیانه خوبی هم میدهد فباهنر خرداد خوبی داشت و 4285 میلیارد ریال فروش داشت
در اردیبهشت ماه 3173میلیارد ریال فروش داشته است و شرایط خوبی دارد مجموع فروش به 9631 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه 3532 میلیارد ریال بوده است
فرض کنیم قیمت های 1600 و 1700 تومان کف کار قیمتی سهم باشد رسیدن به این نقاط تقاضا را افزایش میدهد به نظر فباهنر را کمی با دید نوسان زیر نظر بگیرید .
8 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


