[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فولادی های بازار از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:12 در بین سهم های این گروه هرمز امروز باز می شود و کمی متعادل باز شود گزینه خوبی است صحبت های خوبی درمجمع مطرح شد . ذوب هم در بورس کالا این ماه توفان کرده و به نظر با دید نوسان تا رسیدن گزارش 3 ماهه سهم خوب است در سوی دیگر فولاد و فخوز همچنان بهترین گزینه ها هستند در فولاد هر ماه خاص تر می شود فروردین 90854 و اردیبهشت 124500 میلیارد ریال و خرداد 121298 میلیاردریال شد
سهم در 3ماهه 336653 میلیارد ریال فروش داشته است و مدت مشابه این عدد 126685 میلیارد ریال بوده
نرخ ورق گرم نیز اردیبهشت ۱۷۱,۵۱۵ ریال و خرداد ۱۷۷,۰۵۰ ریال رسیده و احتمالا با توجه به فروش های فعلی بورس کالا شرایط خاص تر هم می شود
در فخوز هم سهم در فروردین 33941 میلیارد ریال فروش داشته است که نرخ بیلت صادراتی ۱۲۵,۲۵۹,۶۲۵ و داخلی ۱۰۸,۳۹۵,۳۹۹ ریال بود
اردیبهشت به فروش خوب 39370 میلیارد ریالی رسیده و نرخ صادراتی ۱۱۹,۹۸۳,۷۶۱ و صادرات خوبی در اسلب داشته نرخ داخلی هم ۱۱۷,۹۸۷,۵۶۳ ریال بوده
خرداد به عدد 35755 میلیارد ریال رسید و نرخ صادراتی ۱۱۷,۱۶۸,۰۹۴ و نرخ داخل ۱۲۳,۲۷۱,۶۲۵ ریال بود
3 ماهه 109067 میلیارد ریال بود
سال قبل در مدت مشابه این عدد 48093 میلیارد ریال بود.
به نظر فولاد و فخوز هر دو شرایط خوبی را دارند و میتوانند جالب باشند . انصافا فولاد با این فروش ها 3 ماهه خوبی میدهد .
5 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


