[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فسازان بعد از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:24:35 سهم به زودی به مجمع می رود و احتمالا حداکثر سود را تقسیم کند . فسازان در 12ماهه تلفیقی حسابرسی شده 2480 ریال ودر سود اصلی نیز به همین عدد رسیده است .با فرض 2000 ریال تقسیم و سود 3500 ریالی برای سال 1400 به نظر میرسد با دید نوسان بد نیست و میتواند جالب باشد . منتهی کمی هم صبوری میخواهد و البته قیمت های زیر 3000 برای سهم جالب است .
5 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


