[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
10:32:25 پایان بخش اول ادامه در بخش دوم
10:32:15ثالوند در خرداد 131 میلیارد ریال فروش داشت و 9ماهه به عدد 725 میلیارد ریالی رسیده است
10:27:40 وپارس با دید نوسان بد نیست
10:27:34 وپارس به نظر صف می شود
10:25:59 سفارس هم زیر 1400 خوب است
10:25:06 به نظر های وب با یک افت 25 تا30% اگر باز شد یکی از گزینه های سرمایه گذاری نوسانی است
10:23:58 سفارس و های وب میتوانند شرایط خوبی را داشته باشند
10:21:16 بازگشايي نمادهاي معاملاتي(سفارس)،(شفا)،(هاي وب)
10:21:09 چراغ گزارش های ماهانه روشن شد و قزوین در خرداد 375 میلیارد ریال فروش داشته است 3 ماهه به 453 میلیارد ریالی رسیده و 3 ماه سال قبل 158 میلیارد ریال است
10:10:55 بانک ملت به صف خرید نشست
10:10:49 وبملت صف خرید شد
10:08:43 ولساپا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز دوشنبه مورخ 1400/04/14 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر 9 جاده مخصوص کرج -شرکت پارس خودرو – سالن سردار شهيد قاسم سليماني برگزار میگردد
10:08:36 شکبیر جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1400/04/13 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس دفتر مرکزي شرکت واقع در سعادت آباد ، خيابان احمد نفيسي(23 شرقي) ، پلاک21 برگزار میگردد
09:55:25 حالا نوبت وبملت شد وبملت به سمت صف خرید!
09:54:30 به نظر بیمه ها البرز اسیا کوثر منطقی تر هستند
09:53:55 شاخص به 1.2 نزدیک می شود
09:50:51 ودی رنج مثبت
09:50:47 تعداد صف فروش 125نماد
09:44:23 اخابر و رمپنا خوب حرکت کردند سود تلفیقی رمپنا همه را شگفت زده میکند
09:43:56 چارتیست ها معتقدند شاخص بلاخره موینگ 26 هم بالای مقاومت خط روند رفت یه حرکت رو به بالا داریم کوتاه مدت.
09:43:52 سهم هایی مثل تکشا و تبرک بعد از مدت ها صف فروش جمع شد
09:42:42 اریانبعد از گزارش پاسارگاد صف شد
09:42:18 حتاید هم خوب موج گرفته است
09:41:17 احتمال خودرو دوباره صف شود
09:39:00 برکت بعد ازاین رویداد ها صف خرید است
09:38:16 صف رمپنا هم جالب است
09:37:57 مبین هم مورد توجه بازار است
09:37:15 باما را بهتر است زیر نظر داشته باشید
09:35:58 خودرو در منفی ها بد نیست
09:35:50 به نظر بازار کمی زیر بار عرضه رفت
09:29:15 رگه های مثبت در گروه راعت دیده می شود زکوثر صفش جمع شد یر نظر باشد
09:27:58 صدرا در استانه صف خرید شدن است
09:27:05 وسینا صف
09:25:29 بوعلی را هم زیر نظر بگیرید
09:25:20 پارسان شرایط خوبی را دارد فارس هم ارزنده است
09:22:36 جو پتروشیمی ها هم خوب مثبت شده است
09:22:29 موفقیت بزرگ شستا در اوج تحریمها
?در دوره ۲.۵ ساله مدیریت جدید شستا علیرغم تمام محدودیتهای داخلی و خارجی، دستاوردهای بزرگی به دست آمده است. فروش تجمیعی هلدینگهای تابعه شستا، از ۷۲ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۱۰۹ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش یافته است. این افزایش نشان دهنده رشد ۵۲ درصدی فروش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته است.
?سود تجمیعی شرکتها نیز از ۲۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۴۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، یعنی افزایشی بالغ بر ۱۱۵ درصد.
09:18:05 ببنید این را می نویسیم امیدواریم محقق نشود ولی اگر نیمه دوم عرضه زیاد شد هم نباید خیلی نگران بود
09:13:51 شستا و غدیر هم میتوانند بهتر باشند
09:09:02 شپنا میتواند صف شود
09:06:08 رمپنا میتواند قابلیت های خوبی را داشته باشد
09:04:42 خودرو هم به صف رسید
09:04:38 خساپا با قدرت به صف خرید نشست
09:04:12 سینا و بورس هم جالب هستند
09:03:06 فاسمین با این گزارش قاعدتا نبای منفی باشد
09:02:50 شبریز صف خوبی را دارد
09:02:42 شستا میتواند رفته رفته بهتر شود
09:01:22 شبریز خوب مثبت شده است
09:00:44 جو بازار میتواند امروز بهتر هم بشود
09:00:38 بازار مثبت اغاز کرده است
08:53:38 تعداد 198 نماد به ارزش 2,390 میلیارد تومان
08:52:23 کزغال هم شرایط خوبی را دارد
08:50:11 چه صفی دارد اخابر
08:49:43 لیدر خودرویی از خگستر شیفت شده به سایپا
08:45:14 رهایی سهام فراکاب از چنگال صف فروش
?طی چند روز گذشته با به تعادل رسیدن نسبی بازار سرمایه و معاملات روانتر سهام، شاهد رهایی سهام بورس، فرابورس، انرژی و کالا از چنگال صف فروش بودیم.
?این سهام که به اختصار به آنها فراکاب گفته میشود، طی 3 روز گذشته توانستند با معاملات و تقاضای خوب، کار خود را در محدوده مثبت و اکثرا صف خرید به پایان برسانند.
?طی یکسال گذشته بین فعالین بازار گمانهزنیهایی بوده است که صعود یا ریزش این سهام میتواند نشانهای از روند آتی بازار باشد اما بهتر است به دنبال دلیلی منطقی برای برگشت این سهام به محدوده مثبت و صف خرید باشیم.
08:43:15 آمریکا: هنوز برای صحبت درباره حضور رئیسی در مجمع عمومی، زود است
سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در خصوص سفر رئیسجمهوری منتخب ایران به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که هنوز برای اظهارنظر در اینباره، زود است./ ایلنا
08:36:25 محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟
روزنامه شرق نوشت:
?برخی معتقدند که احمدینژاد خودش را در نقش رهبر اپوزیسیون داخلی میبیند و کنشهای سیاسیاش را هم بر همین مبنا تعریف میکند. هرازگاهی زمزمه کنارگذاشتن محمود احمدینژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به گوش میرسد.
?خودش در گفتوگو با «مجله گرچک حیات ترکیه» در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر میکنید دوره شما در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید خواهد شد؟» گفت: «به نظرم خیلی اهمیتی ندارد، باید صبر کنیم».
?خبرگزاری فارس در مطلبی نوشته بود چطور کسی که انتخابات را تحریم میکند و شرکت در آن را گناهی بزرگ میشمارد، صلاحیت تصمیمگیری برای مصلحت این نظام و کشور را دارد. احمدینژاد باید از عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام کنار گذاشته شود.
08:33:07 توضیحات جهانپور درباره اثر بخشی ۶۲ درصدی واکسن پاستوکووک در کوبا
جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توضیح پیام قبلیاش در توییتر مبنی بر اثر بخشی ۶۲ درصدی واکسن پاستوکووک در مقابل واریانتهای مختلف ویروس کرونا در کوبا، در توییتی نوشت:
واریانتهای کرونای فعلی در کوبا، ۵۰ درصد واریانت آفریقای جنوبی و نیم دیگر واریانت نیویورکی است که تاثیر واکسنها بر آنها کم است چنانکه واکسن آسترازنکا در مقابل این ۲ واریانت، حدود ۱۰ درصد تاثیر دارد.
لذا اثر بخشی واکسن پاستوکووک، فراتر از انتظار، مطلوب و حتی قابل توجه است.
08:30:05 واشنگتن: بدنبال توافقی بالاتر از برجام با ایران هستیم
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
?توافق هستهای با ایران، امری ضروری است، اما اگر بخواهیم به مسائل موشکی ایران بپردازیم، کافی نبوده و برای رفع سایر اختلافات باید چارهای دیگر اندیشید.
?در صورتی که محدودیتهایی علیه برنامه هستهای ایران در نظر گرفته شود، تمام چالشهایی که با این کشور داریم به سهولت رفع خواهد شد.
?هیچ راهی بجز دیپلماسی بمنظور جلوگیری از دستیابی دائمی ایران به سلاح هستهای وجود ندارد.بورس نیوز
08:24:48 شرکت دارویی ستاد اجرایی فرمان امام هر دوز واکسن کوو برکت را ۲۰۰هزارتومان به دولت میفروشد= چهاربرابر قیمت آسترازنکا
?بنابر سندی که پایگاه خبری بورس ۲۴ منتشر کرده شرکت سازنده واکسن ایرانی کوو برکت هر دوز واکسن کوو برکت را علیالحساب ۲۰۰هزارتومان به دولت خواهد فروخت.
?این سند قرارداد میان «هیأت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران»(زیرمجموعه وزارتبهداشت) و شرکت گروه صنایع شفا فارمد(زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام) برای خرید واکسن کرونا کووایران برکت است. ?
رسانهها پیشتر نوشتهبودند قیمت هر دوز واکسن سوئدی-انگلیسی آسترازنکا حدود دو دلار است؛ یعنی قیمت واکسن برکت با دلار ۲۴ هزار تومانی بیش از چهار برابر آسترازنکا است.
08:24:25واشنگتن: بدنبال توافقی بالاتر از برجام با ایران هستیم
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
?توافق هستهای با ایران، امری ضروری است، اما اگر بخواهیم به مسائل موشکی ایران بپردازیم، کافی نبوده و برای رفع سایر اختلافات باید چارهای دیگر اندیشید.
?در صورتی که محدودیتهایی علیه برنامه هستهای ایران در نظر گرفته شود، تمام چالشهایی که با این کشور داریم به سهولت رفع خواهد شد.
?هیچ راهی بجز دیپلماسی بمنظور جلوگیری از دستیابی دائمی ایران به سلاح هستهای وجود ندارد.
منبع: اقتصاد آنلاین
08:20:30فاسمین
✅ کالسیمین در سال مالی 99، 201 تومان سود به ازای هر سهم شناسایی کرده که 156 درصد بیشتر از سال گذشته است. فروش شرکت 134 درصد بیشتر و حاشیه سود ناخالص 12 درصد بیشتر از سال قبل و 61 درصد بوده است.
✅ فروش این شرکت در فصل زمستان حدود 329 میلیارد تومان گزارش شده که 54 درصد کمتر از پاییز است و حاشیه سود ناخالص شرکت نیز با افت 22 درصدی نسبت به فصل قبل در زمستان 46 درصد بود. شرکت در این فصل در حدود 183 میلیارد تومان سایر درآمدهای عملیاتی شناسایی کرده است. در نهایت سود هر سهم در زمستان 52 تومان بوده است که این عدد در سه فصل ابتدایی سال مالی به ترتیب 18، 56 و 74 تومان بوده است.
?قیمت فعلی سهم حدود 1413 تومان و در یکسال گذشته حدود 24 درصد کاهش پیدا کرده است…
08:10:31 پایگاه خبری پولیتیکو به نقل از منابع آگاه: آمریکا حاضر نیست تمامی تحریمهای اعمالشده توسط «ترامپ»، رئیسجمهور سابق آمریکا علیه ایران را برای بازگشت به توافق هستهای برجام رفع کند.
08:07:31 پایگاه خبری پولیتیکو به نقل از منابع آگاه: آمریکا حاضر نیست تمامی تحریمهای اعمالشده توسط «ترامپ»، رئیسجمهور سابق آمریکا علیه ایران را برای بازگشت به توافق هستهای برجام رفع کند.
08:00:46واشنگتن: بدنبال توافقی بالاتر از برجام با ایران هستیم
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
?توافق هستهای با ایران، امری ضروری است، اما اگر بخواهیم به مسائل موشکی ایران بپردازیم، کافی نبوده و برای رفع سایر اختلافات باید چارهای دیگر اندیشید.
?در صورتی که محدودیتهایی علیه برنامه هستهای ایران در نظر گرفته شود، تمام چالشهایی که با این کشور داریم به سهولت رفع خواهد شد.
?هیچ راهی بجز دیپلماسی بمنظور جلوگیری از دستیابی دائمی ایران به سلاح هستهای وجود ندارد.بورس نیوز
07:55:43 عدد بزرگی برای این شرکت می شود
07:55:27 واکسن برکت 200 هزار تومان با دولت حساب می شود
07:53:46 ?در حالی که مقامهای آمریکایی بارها برای دیدار با مسئولان ایران تلاش کرده و آمادگی خود را در این خصوص اعلام کردهاند سخنگوی کاخسفید گفت: «ما در حال حاضر با ایران روابط دیپلماتیک نداریم و قصدی هم برای دیدار با آنها در سطح سران نداریم.»
07:53:31 وآیند در 12ماهه به زیان 10970 ریالی رسیده است !!! 17500 میلیارد تومان زیان !!
07:53:19گفتوگوی وزیر خارجه سعودی با گروسی درباره ایران
?وزیر خارجه عربستان با مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی درباره برنامه هستهای ایران گفتوگو کرد.
?وزارت خارجه سعودی در بیانیهای گفته بن فرحان در این دیدار اهمیت بازرسی از سایتهای هستهای ایران را یادآور شده است.
?گروسی چند روز پیشتر در وین با سید عباس عراقچی، رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین دیدار کرده بود.
07:53:06 فاذر به اطلاع ميرساند پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر آثارسود(زياني) هزينه استهلاک دارايي ارزيابي شده به استحضار می رساند با توجه به اينکه عمليات اصلي ثبت و پيگيري افزايش سرمايه از محل زمين و ساختمان اين شرکت در تاريخ 1400/03/26 انجام پذيرفته است، لذا عمليات محاسبه سود و زيان احتمالي ناشي از استهلاک دارايي هاي استهلاک پذير (ساختمان) تجديد ارزيابي شده تاکنون محاسبه نگرديده و بنا به ضرورت، در صورت هاي مالي ميان دوره اي شش ماهه و يا در صورت هاي مالي پايان سال مالي افشا مي گردد.
07:49:18 اولین روز تابستان را آغاز میکنیم
07:49:09 سلام صبح شما عزیزان بخیرو شادی
[/ihc-hide-content]


