[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها بازهم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:54:19 دراین گروه پارس را زیر نظر بگیرید جم و مارون همچنان گزینه های منطقی هستند و شاید مثلا فروش شاراک در مثبت های بعدی و تبدیل بع یکی از این دو بد نباشد . به زودی شپترو بازمی شود و به نظر قیمت های محدوده 3800 ریال قیمت های خوبی برای سهم خواهد بود
زاگرس و پردیس را هم با گزارش های ماهانه پیش می بریم . گزارش های ماهانه این گروه بتواند شرایط خوبی را ترسیم کند به نظر با دید میان مدت یکی از بهترین گروه های بازار می شود .
1 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


