[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در هلدینگ ها این دو سهم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:56:43 در مورد این دوسهم خاص هلدینگ یعنی وصندوق و شستا صحبت میکنیم . در وصندوق با 200 تقسیم سود و این پرتفوی خوب و افزایش سرمایه کمی فکر کنید با دید میان مدت گزینه خوبی است . اما شستا که حالا دو موضوع دارد با این تقسیم سود خاص زیر مجموعه ها یعنی شستا امسال بیشترین سود را محقق میکند و عدد 2600 2700 ریال که یک بار مطرح شده بود درست است بحث افزایش سرمایه نیز بماند از دید ما امروز یک عرضه دارد ولی باردیگر به سمت بهبود حرکت میکند .
31 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


