[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها ازاین که …
تحلیل خبر
بتا سهم07:11:05 برخی گزارش پتروشیمی ها هم رسیده و بازار باید تصمیم گیری کند . البته برخی قبل تر اعلام کرده بودند ولی در هر صورت شاراک یکی از انهاست که گزارش داده است شاراک در 12ماهه به سود 4255 ریالی رسیده است و سود اصلی نیز 4246 ریال بوده است
جم واقعا یی از بهترین هاست و قیمت خوب و منطقی دارد جم در سود تلفیقی 8207 ریال و در سود اصلی به عدد 7276 ریالی رسیده است البته با سرمایه جدید این عدد 5578 ریال خواهد شد
مارون هم هنوز میگوییم واقعا عالی بوده مارون در 12ماهه به سود 16151 ریالی در تلفیقی و در سود اصلی 14597 ریالی رسیده است
این دو سهم جم و مارون را ویژه تر بررسی کنید با این قیمت ها منطقی هستند
شصفها هم بد نیست و عملکرد خوبی را داشته است به خصوص نسبت به 9 ماهه شصفها در ۱۲ماهه به سود ۹۶۰۷ ریالی رسیده است .سهم 9 ماهه 4631 ریال سود محقق کرد
سهم در 3ماهه 620 ریال سود محقق کرده بود
و سر اخر بازهم بهترین گزارش ها را باید در زیر مجموعه های فارس جستجو کرد جایی که پارس قرار دارد پارس در ۱۲ماهه ۲۰۸۰۷ ریالی سود محقق کرده است و به نظر 2000 تقسیم کند
در تفسیری برای سال بعد سود ناخالص را از 7600 به 9700 میلیارد تومان افزایش داده است .
هزینه های عمومی و سربار و هزینه حمل و احتمالا دور زدن تحریم ها را در 1400 اندکی کاهشی دیده است و باعث شده کل هزینه های عمومی اداری کاهشی باشد
در پایان سال 99 مبلغ 246 میلیون دلار و 109 میلیون یورو دارایی ارزی دارد . البته 164 میلیون درهم دارایی ارزی دارد و 455 میلیون درهم بدهی ارزی …
با دید تکرار این سود در سال 1400 حتی بدون رشد سهم پی به ای زیر 6 دارد .
29 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


