[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در امید و وامید …
تحلیل خبر
بتا سهم08:21:24 در امید بحث افزایش سرمایه مطرح شده است افزایش سرمایه 111% از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی که خبر بدی نیست ولی نمیتواند یک محرک قوی برای جذب سهامدار باشد بیشتر صحبت ما روی وامید است که هم قیمت خوبی دارد و هم 50% ارزش ذاتی است و هم به سود اوری 1200 تا1300 ریالی میرسد . سهم بد معامله ای است ولی به هر حال با توجه به گروه سنگ آهن شرایط بدی ندارد البته خود ما معتقدیم در عین ارزندگی ومعادن برای نوسانو سهامداری منطقی تر عمل میکند .
24 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


