[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
تاپکییش و رتاپ هر دو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:20:42 در مورد تاپکیش و رتاپ در تاپکیش سهم قفل است و البته افشای الف زده است . قرارداد فروش دستگاه کارتخوان
فروش 45,000 دستگاه کارتخوان داشته است و حالا قرار است باز شود به نظر قیمت های سطح 9900و 10000 ریال میتواند برای تاپکیش قیمت های خوبی را داشته باشد . در رتاپ هم باز وضعیت کمی بهتر است به نظر همین قیمت ها نیز بد نیست و قرارداد بسته است . فعلا تاپکیش را با دید نوسان بیشتر زیر نظر بگیرید .
12 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


