[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم پتروشیمی هایی که این بار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:43:24در این شرایط باید سراغ سهم های خوب بازار رفت روزهای قبل اکثر گزارش های خوب این گروه را پوشش میدادیم و امروز نوبت باقی رسیده است . از دید ما 3 سهم گزارش های بسیار خوبی داشتند اول از همه بوعلی این سهم در فروردین کمی افت کرد و 6495 میلیارد ریال فروش داشت و حالا در اردیبهشت ماه با فروش خوبی دارد 19835میلیارد ریال فروخته است مجموع 26072میلیارد ریال مدت مشابه 6860میلیارد ریال بوده است
گزارش شاراک هم خوب بود شاراک در فروردین با فروش خوب 12467 میلیارد ریالی مواجه بوده واردیبهشت به عدد خوب 14040 میلیارد ریال رسیده و 2 ماهه 26508 میلیارد ریال بود
مدت مشابه سال قبل 9557 میلیارد ریال بود
جم هم واقعا فروش های خوبی زده و منتظر یک 3 ماهه خوب باید بود جم در فروردین 29114 میلیارد ریال فروش داشت نرخ اتیلن داخلی 194773510 ریال بوده و در اردیبهشت ماه 31110میلبارد ریال فروش داشته است و نرخ اتلین داخلی 196235214ریال شده است
2 ماهه به 60225 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه 18036 میلیارد ریال بود
بخواهیم اولویت بندی کنیم اول بی شک بوعلی است بعد شاراک و بعد جم و البته هر 3 با این قیمت ها شرایط خوبی را دارند
در بین کمی ریسک پذیر تر ها شپترو وشغدیر قرار دارند در شغدیر شغدیر در اردیبهشت ماه 2936میلیارد ریال فروش داشته است در فروردین ماه 2584میلیارد ریال بوده است 2 ماهه 5521 میلیارد ریال بود و مدت مشابه سال قبل 1533 میلیارد ریال
در شپترو نیز شرایط بد نیست شپترو در گزارش اردیبهشت ماه 594میلیارد ریال فروش داشته است در مجموع به 1159میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه 163میلیارد ریال بوده است و روند خوبی دارد به خصوص در این ماه های اخیر
نرخ فروش پی وی سی نیز ۳۵۶,۸۶۶,۲۲۸ ریال است
بین این دو البه شغدیر شرایط خوب و بهتری را داشته و دارد
8 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


