[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بسویچ و بموتو هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:28:17 انصافا بسویچ گزارش های خوبی را راهی بازار میکند بسویچ در فروردین 349 میلیارد ریال فروش داشته است اردیبهشت 621 میلیارد ریال بود
2 ماهه به 970 میلیارد ریال رسید مدت مشابه قبل 369 میلیارد ریال است
بموتو هم میتواند جالب باشد و از مدت ها قبل در مورد این سهم صحبت کرده بودیم گزارش های خوبی را دارد در فروردین 542 میلیارد ریال ، و در اردیبهشت ماه 939میلیارد ریال فروش داشته است
جمع فروش به 5263میلیارد ریال رسیده است بموتو یک خبر افزایش سرمایه کم دارد وگرنه سهم خوب و جالبی است .
البته در گروه برق چه نموداری و چه بنیادی بیشتر روی بموتو و بترانس مثبت هستیم و معتقدیم این دو میتوانند جالب تر باشند .
8 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


