[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی های بازار از این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:38:54 اکثر گزارش های این گروه امده اند و البته شاارک دیروز گزارش داد و واقعا خوب بود فروش شرکت در زمستان 24 درصد بیشتر از پاییز گزارش شده است. حاشیه سود ناخالص 40 درصد و 4 درصد بیشتر از پاییز بوده است. سود هر سهم شرکت در چهار فصل سال 99 به ترتیب برابر با 39، 61، 139 و 185 تومان بوده است. به نظر سال 1400 شاراک بالای 6500 ریال سود است سهم دراین قیمت ها شرایط بسیار خوب و کم ریسکی را دارد
برخی کاربران عزیز درخواست داشتند چند شرکت که از دید ما گزارش های خوبی داشتند دراین گروه بیان کنیم ا دید ما پارس میتواند گزارش خوبی بزند ولی مارون بوعلی شغدیر شبصیر شصفها و همین شاراک گزارش های بسیار خوبی را داشته و با دید میان مدت همه گزینه های بسیار خوبی برای بازار هستند . شک نکنید با اولین برگشت بازار این شرکت ها مسیر خود را تغییر میدهند .
2 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


