[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
فولادی ها ازاین که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:49:20 دراین گروه گزارش ها نه خیلی خوب بود و نه بد انتظارات کمی بیشتر بود ولی به نظر در ماهانه می شود شرایط بهتری را دید در این گروه فسازان گزارش بدی نداشت در 12ماهه 2536ریال محقق کرده است به نظر کمی دیگر اصلاح کند بهتر است
کاوه خیلی خاص نبود و کمی قیمت تند رفته است ولی سال جاری با طرح و توسعه بهتر می شود کاوه سود را 2120 ریال اعلام کرده بود و 2135 ریال سود اعلام کرده است . 3 ماهه چهارم عملیاتی خوبی داشته است
فوکا را هنوز باید زیر نظر داشت فوکا که عمدتا زیان ده بود در12ماهه 702 ریال سود محقق کرد
گزارش 9 ماهه به سود 656 ریالی به ازای هر سهم رسیده است 4557 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3917 میلیارد ریال سود خالص دارد
در12ماهه سود عملیاتی 4838 و سود خالص 4192 میلیارد ریال است
ذوب هم لنگ می زند ولی در کل ارزش بازار این سهم است که او را جابجا میکند
انصافا یکی از گزارش های خوب برای هرمز بود هرمز در 12ماهه 2104 ریال محقق کرد ، گزارش 9ماهه حسابرسی نشده 1350ریال محقق کرده است،در 6ماهه 847ریال و در 3ماهه 167ریال محقق کرده بود
هرمز در 9 ماهه 38719 سود عملیاتی و 33753 میلیارد ریال سود خالص داشت در 12ماهه سود عملیاتی 60030 و سود خالص 52959 میلیارد ریال بود همین حالا هم پی به ای زیر 6 دارد
از فولاژ هم خبرهای خوب و مثبتی به گوش میرسد به خصوص از سود آهن و فولاد غدير ايرانيان با سرمایه جدید در 12 ماهه 1217 محقق کرده است
ارفع هم امروز باز می شود و سهم تقسیم سود خوبی داشت برای کچاد نیز این تقسیم سود خبرخوبی است . قیمت های زیر 1200 قیمت های خوبی لست برای سهم
در نهایت غول این گروه فولاد است ک هنوز معتقدیم با این قمیت هانیز بهترین سهم گروه است . فولاد 1640 ریال پیش بینی کرده بود که به نظر با اضافه شدن درامد سرمایه گذاری ها نزدیک به 1800 ریال سود محقق کند .
فولاد در 12ماهه 1572 ، 9ماه 991 ریال ، 6ماهه 483 ریال و 3ماهه 187 ریال محقق کرده است . انصافا قیمت های یر 11000 ریال برای فولاد منطقی نیست و این کف قیمتی سهم است
1 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


