[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در سیمانی ها هم به این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:12 گروه سیمان کار را بد پیش نمی برد . در گزارش ها خوب بوده است و قیمت ها نیز خوب اصلاح کرده است . در این گروه سخوز در 12ماهه تلفیقی هم خوب بوده است سخوز سود تلفیقی هم مهم است 2640 ریال سود تلفیقی 12ماهه دارد و در 12ماهه 2631 ریال سود اصلی محقق کرده است به نظر این قیمت ها قیمت های خوبی برای سحوز بوده و ریسک کمی دارد
سهگمت که مجمع موفقی داشت گزارش 3 ماهه خوبی هم زد سهگمت در 3 ماهه با گزارش بسیار خوبی مواجه بوده و در سود عملیاتی 411 ، سود خالص 323 میلیارد ریال محقق کرده و سود هر سهم 443 ریال محقق کرده است برخی از قیمت های 18000 . 19000 ریال برای سهم صحبت میکنند ولی به نظر عدد سود نشان میدهد زیر 2هزار بعید است ولی در هر صورت امروز بعد از مجمع باز می شود
سیلام هم پیشرفت های بهتری را داشته است سیلام در 3 ماهه به سود 77 ریالی رسیده است 150 میلیارد ریال سود عملیاتی و سود خالص 91 میلیارد ریال است .
در بازار سبهان هم باز می شود سبهان از 6025 ریال سود 5730 ریال تقسیم کرده بود این سهم نیز یک اصلاح دردناک احتمالا 50% را خواهد داشت و افت میکند و بعد متعادل می شود
سفار هم شرایط خاصی را دارد سفار هم شرایطی شبیه سبهان را دارد حتی سفار به نظر دردناک تر است
در اخر سراغ یکی از بهترین ها در گزارش و خبرها برویم ساوه در قیمت های 3800 باز شده است ساوه شفاف کرده است با توجه به روند عملیات و فروش های شرکت پیش بینی می شود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی 1400به مبلغ 4.568 میلیارد ریال محقق گردد.
یعنی حدود 7020 ریال انصافا در این قیمت ها و این نرخ ها ساوه منطقی است بازار سرش گرم است به این موضوعات توجهی ندارد . وگرنه یکی از بنیادی ترین هاست .
1 خرداد 1400
[/ihc-hide-content]


