[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
شرایط برخی دارویی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:36:20گزارش دارویی ها می اید و زمزمه حذف ارز 4200 نیز دراین گروه مطرح شده است در مورد دتوزیع در 12ماهه با سرمایه جدید به سود 1830 ریالی رسیده است. به نظر راه درازی را داریم و این یعنی احتمالا قیمت ها یک افت 50% را نیز میتوانند داشته باشد مسیر سختی را دتویع دارد
دسانکو در 12ماهه به سود 445 ریالی رسیده است سهم به زودی به مجمع می رود و به نظر یک افت بیش از 40% نیز در انتظار این سهم است و احتمالا بعد از مجمع میتواند جالب باشد
در سوی دیگر دقاضی گزارش بدی نداد دقاضی در 12ماهه به سود 2902 ریالی رسیده است و سود خالص 2466 میلیارد ریالی را داشته است به نظر با توجه به مختصات سهم قیمت های حوالی 3200 3300 برای دقاضی میتواند جالب باشد و به این اصلاح نیاز دارد
در سوی دیگر دابور را داریم مجمع خوبی را برگزار کرد و خبرهای خوبی داشت براي 20 محصول جديد در سال 1399 پروانه توليد صادر گرديد، تعيين مسيربندي براي 23 عدد محصول جديد و تعداد 15 عدد CTD داروي جديد تکميل و جهت اخذ پروانه به اداره دارو ارسال شده است تعداد 155 پروژه دارويي در حال انجام و در مرحله مطالعات پايداري است. برنامه شرکت برای سال 1400 تبدیل شدن به یکی از 10 شرکت داروی برتر کشور در حوزه تولید و فروش دارو است. در این مجمع 3547 ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد تقریبا تا بیخش را تقسیم کرد ببنید دابور هم قبل رفتن به مجمع قفل طور بود ولی ارزنده شاید سهم را به دلیل جو تا 27000 و 28000 ریال هم بفروشند ولی به نظر این قیمت ها انصافا قیمت های خوبی است از دید ما منطقا زیر 3 هزار نباید باز شود ولی این قیمت ها نیز ارزنده است .
28 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


