[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در رتاپ حتما با …
تحلیل خبر
بتا سهم06:34:06مجمع رتاپ هم برگزار شد و حالا نوبت به بازگشایی این سهم میرسد 400 ریال تقسیم کرد و به نظر 800 ریال سود را احتمالا میتواند محقق کند در مجمع خبرهای خوبی را منتشر کردند که در سال 1400 قصد داریم کارتخوان های قدیمی را بفروشیم و دستگاه های جدید را با کمک وام در اختیار مشتری بگذاریم. برای 250 هزار دستگاه جدید برنامه ریزی کردیم. بدترین قیمت ها برای سهم حوالی 4400 4500 ریال است و به نظر این قیمت ها کف قیمتی رتاپ است ولی احتمالا کمی بالای 5000 ریال باز شود سهم شرایط خوبی را دارد و در قیمت خوب میتواند گزینه کم ریسکی شود .
28 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


