[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در زغالی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:18 هر دو شرکت زغالی بازار گزارش های خوبی دادند اول کطبس بود که خوش درخشید کطبس در 12ماهه به سود 5851 ریالی رسیده است
در3 ماهه سهم 38 میلیارد ریال سود عملیاتی و 103 میلیارد ریال سود خالص داشت و درامد های غیرعملیاتی به او کمک کرده است
در 6ماهه سود عملیاتی 322 وسود خالص 389 میلیارد ریال بود
در 9ماهه سود عملیاتی با رشدی چشم گیر 641 و سود خالص 716 میلیارد ریال شد
در 12ماهه سود عملیاتی 1000 میلیارد ریال شد و سود خالص 1082 و شش ماهه دوم متفاوتی را ثبت کرد . معتقدیم قیمت های زیر 7هزار تومان برای کطبس جالب می شود و کمی باید روی سهم صبر کرد
در کزغال ولی وقاعا گزارش خوبی بود کزغال در 12ماهه 4113 ریال سود محقق کرده است .پیش بینی درآمد هر سهم در سال مزبور به مبلغ 3.287ریال بوده است و 4113 ریال در 12ماهه محقق کرده است
فروش شرکت در زمستان 49 درصد بیشتر از پاییز گزارش شده است. حاشیه سود ناخالص 63 درصد و 15 درصد بیشتر از پاییز بوده است. سود هر سهم شرکت در چهار فصل سال 99 به ترتیب برابر با 55، 93، 89 و 174 تومان بوده است. فرض کنید سود سال بعد بد بینانه 5500 ریال باشد کما اینکه برخی از 6000 ریال صحبت میکنند . و سهم 3500 ریال در مجمع تقسیم کند و البته برخی از 4000 ریال صحبت میکنند ولی در کل دراین سناریو هم سهم پی به ای زیر 5 دارد . به نظر یکی از سهم های خوب و خوش اهرم به نرخ دلار و شمش است (اگر زغال تابعی از قیمت شمش شود ) . کزغال را زیر نظر بگیرید . منفی امروزش انصافا خوب است .
27 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


