[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین دارویی ها اگر …
تحلیل خبر
بتا سهم07:10:45 اتفاقی که برای سیمان رخ میدهد در دارو هم محتمل است و اکثر زیر مجموعه ها با افزایش نرخ مواجه می شوند ، تقسیم سود بالایی نیز در مجمع خواهند داشت از همین رو تیپیکو و وپخش را باید بیشتر زیر نظر گرفت به خصوص معتقدیم تیپیکو گزینه خوبی است
در این گروه داسوه گزارش داد داسوه در 12ماهه با سرمایه جدید به سود 768 ریالی رسیده است
دکیمی دیگر سهم گروه دارو بود دکیمی در گزارش 12ماهه به سود 1091 ریالی رسیده است هر طور نگاه میکنیم این دوسهم کمی قیمت های دست بالایی را دارند
یکی دیگر از نماد های خاص این گروه کارخانجات داروپخش با نماد دارو بود دارو در 12ماهه به سود 1820 ریالی رسیده است سهمی که 2730 میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است این سهم نیز در این قیمت ها نباید باشد به نظر کمی نیاز به اصلاح جدی تر در این سهم داریم و شاید قیمت های بالای 2100 2200 نقطه خوبی برای تعادل باشد
18 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


